Followers

DAULAT TUANKU!

DAULAT TUANKU!
Mencipta sejarah kerana bergelar SPB YDPA kali ke-2

TIANG AGAMA

Tuesday, May 5, 2009

Nurul Syuhada Majalah 3 ke nie...???


Hai semua org kampung... Tengok betol2 gambar nie... macam kenal pun ada kan...???

Hai semua org kampung... Bukankah nie gambar Nurul Syuhada penyampai Majalah 3, TV3 tu...???

Hai semua org kampung... Kalau betol, macam mana ekk gambar dia boleh terlepas kesini...???

Hai semua org kampung... Walaupun bukan macam gambar Elizebeth Wong, atau Zakiah Anas, tapi boleh tahan gak gambar nie kan...???

Hai semua org kampung... Janganlah buat macam nie ekk... Walaupun nak tangkap gambar, simpan la rapi2, simpan la elok2, simpan la kemas2...

Hai semua org kampung... Jangan bagi tau kat org bandar pulak... Nanti susah hidup... hahaha...




Sumber Gambar : http://buaya-merah.blogspot.com

14 comments:

Bob Azrul said...

rasanya gambar lama ni.. mungkin gambar zaman dia study.. mcm bilik hostel jer.. berhati2 dgn privacy lain kali.. wai'ma kawan2 sekali pun..

Anonymous said...

Tak perlulah ko pun nak publish gambar nie. Cuba jaga aib org sket.

buaya said...

salam ziarah..
blog saudara mmg best..
truskan berblogging k..

Anonymous said...

eloklah gambar yang sebegini tak disiarkan. menyembunyikan keaiban orang lain adalah lebih baik.

amirhamzah64 said...

salam,

blog sdr lebih hebat. Mungkin ye atau mungkin tidak kerana orang Melayu kata 'pelanduk 7 serupa'. Nurul pun manusia gak. Dia juga kena terima hakikat bila dah popular macam2 boleh berlaku.

Kata orang berniaga, kalau baik sebar-sebarkan. Kalau buruk beritau taukeh.....hehehe

Apai Ngelai said...

salam,

memang dia, Bob betul. Bukan apa takut tuan punya badan tahu nanti mengamuk dia. :)

Teruskan dengan artikel perjuangan politik anda. Mari kita serang PR. Wassalam..

Anonymous said...

Kalau tengok gayanya, gambar ni dia ambik sendiri, lepas tu.... tersimpanlah didalam h/p nye.

Munkin ketika h/p nya rosak dan dia hntr ke kedai, dia lupa nak delete gmbr tersebut, apa lagi lah, dapat ke kutu.......inilah jadinya....di pos rata.....hampeh...

Kesimpulanya Nurul tidak salah ape-ape, dia ambik gambar dirinya sendiri...ape salahnya....?

Anonymous said...

yang ko tayang gambar ni ape jadahnya??..ko ni membuka aib orang..

hazel said...

tukang sebar pun boleh 'ganjaran'.. sama2lah kita simpan aib org..

Anonymous said...

engkau ni buat dosa je tayang gambar mcm ni..tu privacy dia..dah terlepas tu tutuplah aib dia..kang kalau Allah buka aib ko plak mcm mane

Waris Pahang said...

Jgn dedah keaiban orang.

Anonymous said...

kalau kamu tak dapat dia janganlah sampai nak rosakkan image orang

berdasarkan gambar kamu yang di atas,aku yakin minah2 indon tukang cuci bangunan akan berebut nak kamu.lupakan nurul ini OK?

khairiezan nobody said...

teruk gile.... skdr gambar yg xde ap2 ni pun nk kecoh....

Anonymous said...

Memang seronok buka aib orang...mcm mana kalau org buka aib kita nak femes pun jgn sampai mcm ni...

Label SARFAMS...>

1Malaysia (19) Agama (31) Akhbar (63) Al-Quran (6) Allah (10) Altantuya (3) Anwar (35) Anwar Ibrahim (1) artis (3) ASPIRASI (1) AUKU (22) Bahasa (4) bajet (1) Bapa Demokrasi Malaysia (1) belia kampung (1) Bendera (2) BERSIH (5) Bertanding (5) Blogger Pembela Negara (BPN) (4) BN (18) bola sepak (1) buah-buahan (1) Bush (1) calon (7) DAP (5) Datuk Paduka Abu Bakar Taib (1) Deepavali (1) DNA (1) Dr.Mahathir (16) DUN (2) FaceBook (4) Forum (2) gaji menteri (1) gaji PM (1) gambar (3) GMUKM (3) Hak istimewa orang Melayu (2) hiburan (1) Iblis (1) IPTA (35) Islam (28) Israel (1) jenayah (1) kampus (12) kedah (14) Kelab PESEPSI (2) kerajaan Malaysia (9) kesihatan (1) Ketua Pemuda (4) Ketua Umno (4) Ketuanan Melayu (3) Khairy Jamaludin (2) khaled nordin (8) komunis (1) KPM (1) KPT (22) kristian (2) lagu (1) Langkawi (9) Lawak (1) Lynas (1) Mahapolitk (1) Mahasiswa (98) Majlis Raja-Raja (1) Makanan tambahan (1) Malaysia (6) masalah sosial (1) Mat Sabu (1) MB (7) MCA (1) media baru (1) Melayu (8) MIC (1) Minyak (2) MPP (12) Mufti (1) Mukhriz (3) Muslimat PAS (1) Najib (27) negara (1) negeri (2) Obama (2) Pak Lah (11) Pakatan Rakyat (7) Palestin (1) PAS (39) PDRM (1) Pekerjaan (1) Pelajar (2) Pemimpin (13) pemuda (1) Pengajian Tinggi (1) Perdana Menteri (7) PERKASA (1) Perutusan (2) pilihanraya (15) Pilihanraya kampus (12) PKR (16) PM (2) PMUKM (3) politik (241) politik kampus (29) politk (7) PR (2) Presiden (14) PTPTN (1) Puisi (1) Ramadhan (2) Razak Baginda (2) Rehat (2) Renungan (3) Resolusi (1) Rosmah (2) Rukunegara (1) Sabah (1) Samy Vellu (1) santai (16) Sarawak (3) Sarfa (10) SIRI KHAS (4) SPM (1) STPM (1) sukan (1) Sultan (2) syiah (1) Takziah (1) tazkirah (2) Tengku Razaleigh (1) The Star (2) TV (3) Ucapan (9) UKM (18) UMNO (64) universiti (3) USA (3) usahawan (2) USM (1) Utusan Malaysia (5) video (2) Wan Azizah Wan Ismail (1) Wanita (1) yb (2)